sobota, 3 marca 2012

Welcome in my world. ♥

Witajcie na moim nowym blogu. :) Zacznę od tego, że nie jest on moim pierwszym, przed nim była ich jeszcze niezliczona ilość. Testowałam różne strony gdzie można blogować no i najlepiej oczywiście sprawdził się blog onet oraz blogspot. Blog na onecie jednak pewnie wszystkim kojarzy się z takimi słodkimi nastolatkami wymieniającymi się komentarzami, a ja chcę zacząć prowadzić dojrzalszego bloga no a blogspot znakomicie do tego pasuje :D Mam na imię Klaudia i mam 16 lat, będę tutaj dzieliła się z wami moimi przeżyciami, uczuciami, zdjęciami, myślę też nad udostępnieniem mojego kanału na YT, ale postanowiłam że założę nowy, bo ten aktualny jest trochę dziwny. Nie przeciągając, to było takie małe wprowadzenie, być może dodam jeszcze dzisiaj normalną notkę. :) Także, miłego wieczoru wam życzę. :)

2 komentarze: